Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Sushi Hoensbroek. Meer weten? Ontdek meer
mo
25 jun 2026 om 21:29
Goed maar er mistte dingen
roniseko
22 jun 2026 om 20:21
Forgot
Полина
20 jun 2026 om 0:45
The sushi was absolutely delicious, but the delivery was disappointing. I paid for a Coke, but it wasn't delivered. When I called the driver, he said it hadn't been given to him and then hung up. That was not a pleasant experience.
Dennis
7 jun 2026 om 19:41
zoals alle sushi prijzig, echter weinig smaakvariatie in de box
David
30 mei 2026 om 15:57
De smaakt was echt super en mega vers!!! Giga aanrader voor de sushi lief hebber.
Bo
26 mei 2026 om 20:14
Super lekkere pokebowl crispy chicken! Zeker een aanrader. Ook een mooie portie.
Ilse
25 mei 2026 om 19:45
Het was op tijd klaar, smaakte goed en ze waren erg vriendelijk. Top!